nothing new

Är helt slut nu alltså. Har inte hänt något speciellt egentligen men jag är heelt slut. Idag har jag verkligen inget roligt att berätta från Gina. Åt wok med en sked för allt annat var i diskamaskinen. Det var väl det roligaste... Hela dagen är typ en dimma. Var helt borta idag... Och ändå sov jag bra... Skummt. Linda kom över till mig igår kväll, har inte sett henne på jättelänge så det var hur mysigt som helst. Hatar att sova utan henne. Jag har snart sett klart fem säsonger av Bones. På typ en vecka... Inte undra på att allting är en dimma och jag är helt slut. Är så upptagen med att streck-kolla på Bones att jag typ glömmer att leva. Jag går liksom runt och tänker på karaktärerna hela tiden... Jadijadijadi, har verkligen inget intressant eller det minsta roligt att säga så nu ska jag återgå till Bones och dricka lite vatten för jag glömmer alltid bort att göra det på Gina... Gina Gina Gina... Bla bla bla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0