stop it

Okej. Jag ska försöka sluta med alla mina dåliga vanor. Inget nyårslöfte. Bara dags att sluta med all skit. Så om ni ringer mig och jag fräser... Ta det inte personligt. Jag ska sluta med coca-cola. Så ni kommer antagligen inte se, eller höra från, mig på ett tag för jag kommer ligga hemma och 'get clean' med kallsvettningar och hallucinationer. Ringer det hos er och ni hör någon som flåsar 'döda mig' i luren så lyssna inte.

Antaligen kommer jag inte klara det här. Jag menar, sluta med både kakor och cola? Sluta vara lat? Äta bättre? Kom igen. Ofta jag är så duktig. Har redan druckit två glas cola. Light dock. Sen har jag två paket kakor i gotteskåpet som hånar mig. Ropar efter mig på nätterna.

Det ligger en halvt skalad clementin bredvid mig men jag vill inte äta den. Jag vill ha kakor. Jag vill ha socker. Jag vill ha fett. Jag vill att mina ådror ska geggas igen. Jag vill bli fet. Finnig. Få sämre hår och hy. Jag vill dö i förtid på ett berg av kakor! Jag vill bada i cola och tvåla in mig med smööör.

Tror jag ska äta min clementin nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0