vad göra?

Så jag tror jag skiter i att skita i mina dåliga vanor. Allting gick jättebra fram tills jag skrev det här. Så fuck you. Jag tänker leva som jag gör. Man lever ju bara en gång så man ska väl njuta så mycket som möjligt. Tror jag ska skriva en lista på saker jag ska börja göra istället för saker jag ska sluta med. Känns lite positivare. Eller hur?

Jag har beslutsångest nu. Vill ringa Max och höra om han vill ses men det är så jävla kallt ute. Har ingen lust att röra mig från sängen. Är i och för sig så kissnödig att jag håller på att explodera så jag måste röra mig från sängen. Men ut i typ 20 minus känner jag helt enkelt inte för. Dilemma, dilemma.

Jag saknar Mia.

Kommentarer
Postat av: mia

2010-01-06 @ 17:22:50
URL: http://mijii.blogg.se/
Postat av: mia

jag saknar dig!

2010-01-06 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0