wha evahhh

Idag har jag varit kreativ. Slet så jag svettades på Gina. Har även konstaterat några grejer under dagens gång... Först: jag gillar blod. VAMPYYYYR. Skar mig på en jävla skylt så det blödde rätt rejält faktiskt, tyckte det var så roligt att blöda att jag funderade på att skära mig igen. Men jag kan ju inte gå runt och blöda på alla Ginas klääääääädeeer. Ingen jag kände kom och hälsade på idag... Däremot verkar alla "kollegor" glada att se mig igen, det är roligt. Konstaterade även att Tant Greta kommer och hälsar på igen. Började nästan gråta på tunnelbanan när jag tänkte på när mattias sjöng på mamma och Lasses bröllopp. De ni!

Shit är för hungrig för att skriva... tänkte ut ett asroligt inlägg påvägen hem men jag lyckas inte formulera mig på något roligt sätt... Och nu brände jag mina mackor för att jag satt här och skrev... Efter jag har ätit mina mackor ska jag göra bacon, ägg och stekt potatis! MUMMMMSSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0