2008 <3

Linda kommenterade så fint för ett tag sedan att jag var snyggare förr. Tack. Så i förrgår spenderade jag hela dagen med att kolla tillbaka på bloggen och kolla efter själv. Mycket riktigt, jag var snyggare förr. 2008 var ett bra år. Blev av med mitt hjärta och tappade en hel del i vikt på grund av det. Började festa extremt mycket mer och blev tajtare än någonsin med Mikaela. Hängde med Hanna i stort sätt hela sommarlovet, vilket resulterade i att det blev den bästa sommaren ever. Trots att jag inte hade något hjärta. Även fast Max var rätt duktiga på att fylla mitt tomrum. Och efter det gick det utför........................................... Nejdå. Eller? Juste ja, skulle inte skriva förrän Tant Greta lämnat mig för den här månaden och jag kan tänka ordentligt igen.

Kommentarer
Postat av: HaniBal

du kan va bästa sommaren ever. <3

2010-03-18 @ 23:57:02
URL: http://hannaaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0