candy and no man

Här sitter jag och surar för att min blivande man har gått och skaffa sig flickvän. Äter godis och tänker vilken jävla tönt han är som har skrivit "underbara älskade" på sin status. Och hur jävla töntig är inte jag då? Haha, nej nu har jag bitchslapat mig själv och gått vidare. Min bror är här och vi ska kolla på Community och sedan ikväll 21.00 fortsätter CSI trilogin! Och för att vara ärlig så råkar det faktiskt vara så att jag är jävligt tillfredställ med mitt liv som det är nu. Tro't eller ej. Jag menar jag klagar och ojar mig för att jag inte får ha någon att pussas och kramas med (för det är allt jag vill göra........) men samtidigt så älskar jag precis det. Att jag inte har någon. Nej okej, nu ljuger jag så jag ramlar ur stolen. Men ni förstår? Dyker mr awesome upp så är det inte som att jag säger nej men jag känner inget behov av att leta efter honom. Eller henne. Vem vet? Det var så länge sen det hände något så jag kanske har gått och blivit lesbisk. Watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0