en dålig morgon

Jag har ingen lust längre... Känner återigen för att lägga ner den här bloggen. Känner för att dra täcket över huvudet och ligga där tills jag dör. Nej, jag känner för att träffa Emmeli. Jag är så irriterad på allt nu. Har ingen aning om varför. Igår trodde jag det berodde på att jag var så trött efter Gina men nu har jag sovit och är utvilad. Jag känner mig bara grå. Jag trivs inte i mig själv. Eller egentligen handlar det bara om att jag inte har något jobb. Och jag förstår inte varför jag har sådana problem med att skaffa ett. Jag bara väntar på att Mari ska anställa mig på Gina men jag kan inte hoppas på det. Jag kan inte vänta på det. Jag bara står och stampar på samma ställe dag ut och dag in. Jag vill jobba, tjäna pengar, flytta hemifrån så pappa slipper mig. Så jag slipper veta att jag lever på honom. Så jag slipper känna mig som en stor bebis. Jag vill bara visa att jag kan ta ansvar. Att jag kan ta hand om mig själv. Jag är inget barn. (Ändå beter jag mig som ett. Lägg ner, Zabina.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0