nerver

Okej, jag skrev om ett inlägg tre gånger innan jag publicerade och som grädde på moset skrev jag sedan ett till och nu har jag raderat båda två. Alltså när jag får psykbryt så ska jag ju bara slänga ut datorn genom fönstret. Inte för att det jag skrev inte var bra eller så, men det är liksom lite för mycket. Sharing is caring, men don't over do it. Poängen gick hem hos mig i alla fall och jag mår bättre nu. Min bror sitter framför mig och balanserar på pilates bollen och vi har tre, förhoppningsvis, awesome filmer som väntar. Så vem är jag att sitta och må dåligt? Jag måste lära mig att andas alltså. Breathe in, breathe out. Jag mår så jävla bra nu. Så ni vet. Även om ni hann läsa mina inlägg innan jag raderade dem. Jag mår verkligen bra. Jag låter bara skiten ta över ibland, och jag ska försöka sluta med det. Det blir ju ingen glad av. Vi gillar ju freaky-Zabina mer än buhu-Zabina. Eller typ inte. Jag hade flest läsare efter att Jon hade gjort slut med mig och jag bara skrev massa självmordsbrev här på bloggen. Anyway, i'll behave. Shake it off. IT'S A NEW DAY, IT'S A NEW DAWN, IT'S A NEW LIFE FOOR MEEEE AND I'M FEELING GOOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0