pimp my life

Jag behöver en upgrade! I'm too good for this shit!

Har kollat på snygga brudar hela morgonen. Så medan jag käkade lunch kände jag mig fett fabulous tills jag inser att jag har spillt tomatsaft på mina pyjamasbyxor och när jag ska torka bort det glömmer jag att jag håller en kopp med kaffe i handen. Varpå jag har en hårslinga dinglandes framför ögonen som jag drar bort med min smöriga hand. Observera att jag sitter i pyjamasbyxor, känns som det var tecken nog att jag inte är så fabulous idag. Just same old me. Men det är lite så jag rullar. Har förövrigt trott att jag är en hemlig agent hela morgonen. Jag borde nästan sätta upp övervakningskameror här hemma och lägga upp filmerna här sen. Jag är så jävla rolig när ingen ser.

Kommentarer
Postat av: Mam

I can imagine!

2010-03-03 @ 18:06:13
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0