update

Trots nässpray är jag otroligt snorig och täppt, men jag är awesome ändå. Har så jävla roligt på Gina nu alltså. Jag bara älskar mitt liv för tillfället! Köpte en jacka, som jag har spanat på hur länge som helst, idag. Endast 99kr för den var på REAN. Det kommer bara snyggare och snyggare grejer på Ginas rea. I alla fall den som vi på götgatan har! Sen kom Hasse, en bygglärare, förbi med lite kaffebröd imorse. Hur mysigt som helst. Han tyckte det var roligt att jag äntligen hittade något som jag gillar att göra. Det tycker jag också.

Förutom snoret och att jag tror att jag gav fel kvitto till en kund som gjorde en retur så gick denna dag otroligt bra. Imorgon är det löning (ja, inte för mig då som jobbar gratis). Så jag kommer nog inte stå i kassan men det är väl lika bra..! Är så himla snurrig nu. Allt snor som jag snörvlar upp liksom täpper till min hjärna. Har gått in i saker hela dagen. Har typ massa rivsår och blåmärken nu. Stötte på Alice Gillgren, en gammal vän, på smyckesavdelningen. Det var väl trevligt... Sen sa Mari, butikschefen, att efter påsklovet ska jag få ett ANSVARSOMRÅDE. Så nu ska jag bara komma på vad jag vill ha... Får välja mellan accessoarer, smycken, jeans och underkläder. What to choose, what to choose... Inte smycken i alla fall. Det är alldeles för pilligt och rörigt. Acc skulle vara najs, då får jag jobba med Åsa och hon är mysig. Å andra sidan tycker jag bäst om att vika jeans och se till så att jeansavdelning är snygg så rent praktiskt borde jag välja jeans. Eller underkläder så får jag jobba med Madde... Ja, ni ser. Jag har lite svårt att välja. Nu ska jag laga lite vegitarisk mat så att jag kan få äta mitt godis någon gång! Och massa vatten ska jag dricka för jag håller på att svimma varje gång jag nyser. Inte najs. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0